مدل طراحی دکوراسیون مغازه

تمام فروشگاههاي مطرح دنيا يکي از مهمترين ترفندهاي جذب مشتريان خود را در ايجاد دکوراسيون خاص و متفاوت مي بينند ، دکوراسيون مغازه ي آنها حتما بايد حرفي براي گفتن در اين بازار پر رونق کالا باشد. ميتوانيم در سايت هاي مختلف ببينيم که هر روز چه دکوراسيون هاي متفاوتي با طراحي و ايده هاي مدرن خاص و حتي همراه با فناوري روز دنيا ايجاد مي شود.
بنابراين در اين بازار پر هياهو شما هم بايد ديدي بروز و متفاوت داشته باشيد تا از ساير روقباي خود گوي سبقت را برباييد. طراحي دکوراسيون شما بايد بگونه اي باشد چشم عابران رهگذر را که حتي براي خريد به بيرون نيامده اند را هم به خود بکشناند تا حتي براي کنجکاوي هم که شده سري به فروشگاه شما بزنند.
سعي کنيد براي طراحي دکوراسيون فروشگاه خود از طراح هاي با تجربه در اين زمينه استفاده کنيد و خودتان نيز طرح هاي شرکت و فروشگاه هاي مختلف و برندهاي معتبر دنيا را ببينيد تا در اين زمينه اطلاعات کافي داشته باشيد تا صاحب نظر باشيد . 

نکات کليدي در طراحي دکور مغازه
اولين نکته مهم در دکوراسيون داخلي مغازه نحوه ي چيدمان و طراحي وسايل در ويترين مغازه است. ويترين مغازه اولين تاثير را در مشتريان شما مي گذارد پس سعي کنيد با داشتن ويترين ناهمگون و نامتناسب باعث فرار مشتريان خود نشويد.
با تمام اين تفاسير اجباري نيست که تمام هدف خود را فقط اختصاص به ويترين خود کنيد. همانند کتاب زيرا جلد کتاب به هيچ عنوان نميتواند محتويات داخلي خود را نيز نمايان کند. به ويترين مغازه همانند يک تابلوي 3 بعدي تبليغاتي نگاه کنيد که فقط لازمه ي آن ايجاد حس خوب در مشتريان است.
اين نکته که ويترين مغازه خود را ساده دکور کنيد از نکات کليدي است زيرا هيچ وقت يک ويترين شلوغ و پر از وسايل احساس رواني خوبي را ايجاد نخواهد کرد.
در طراحي دکور مغازه خود سعي کنيد ارائه محصولات در مرحله اول حائز اهميت باشد. و مانند بسياري از تبليغات تلويزيني نشويد که تبليغ را بياد داريم اما محصول را نه.نورپردازي مناسب بسيار مي تواند در اين زمينه کمکتان کندزيرا باعث برجسته نشان دادن محصولات در دکوراسيون مغازه مي شود.