زیبا سازی دکوراسیون منزل با آینه های دکوراتیو

 در سال هاي اخير موضوع دکوراسيون داخلي در صنعت معماري اهميت ويژه اي يافته است و معماران داخلي و طراحان دکوراسيون، پيوسته در تلاش براي ايجاد طرح هاي جديد دکوري در ساختمان هاي جديد هستند. يکي از ايده هاي خلاقانه و جذاب در طراحي دکوراسيون داخلي منازل، استفاده از آينه کاري است. آينه هاي دکوري از گذشته تا امروز در منازل سنتي و مدرن مورد استفاده قرار گرفته اند و در انواع طرح هاي متفاوت قابل اجرا و نصب هستند.

آينه هاي دکوراتيو در زيباسازي فضاي منزل نقش بسيار مهمي ايفا مي کنند و باعث جذاب شدن و شيک شدن دکوراسيون منزل مي شوند. از ويژگي هاي منحصر به فرد آينه مي توان به انعکاس نور اشاره کرد. بازتاب نور، فضاي منزل را روشن تر نشان مي دهد و نمايي دکوراتيو به جلوه منزل مي بخشد. 
استفاده از آينه در فضاي کوچک باعث بزرگتر نشان دادن آن فضا مي شود. اگر آينه در مکان مناسبي از منزل نصب شود و زاويه انعکاس نور براي آن فراهم باشد، حس روشنايي بيشتري در فضا ايجاد مي شود. با اضافه نمودن يک يا چند آينه دکوري با طرح هاي متفاوت به فضاي اتاق، مي توان ميزان بازتاب نور را چندين برابر کرد. آينه هاي دکوراتيو ارزش معماري منزل را بالا مي برند و همه چيز را زيباتر جلوه مي دهند. با رعايت اصول آينه کاري در طراحي داخلي منزل مي توان فضا را چند برابر بزرگتر جلوه داد.
آينه دکوري در انواع متفاوت در دکوراسيون داخلي منزل مورد استفاده قرار مي گيرد و با توجه به سليقه افراد و نوع دکوراسيون مورد نظر در فضا نصب مي شود. 
 
منبع: شيشه و آينه اردلان