آموزش طراحی کابینت آشپزخانه

 تصویرگران پویا اندیش برگزار می کند : 

دوره های تخصصی آموزش طراحی کابینت آشپزخانه به همراه بازدید های اجرایی و کارگاه های مجهز کابینت سازی، مخصوص بازار کار.
 
 
طراحی کابینت با اتوکد
یکی از ابزارهای بسیار مهم در زمینه طراحی کابینت، اتوکد می باشد و همانطور که می دانید اکثر طراحی ها با اتوکد انجام می شود. اتوکد نرم افزار ترسیمی معماران و طراحان است. به کمک اتوکد می توان شکل های دو بعدی و یا سه بعدی را ایجاد کرد.در تصویرگران پویا اندیش آموزش طراحی کابینت را به صورت تخصصی فرا گیرید و طرح های خارق العاده خلق کنید.
 
 
 
آموزش طراحی کابینت آشپزخانه با 3D Max 
یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی سه بعدی، تری دی مکس است. یک برنامه ی گرافیکی است که قابلیت های بسیار زیادی دارد. در دوره های کابینت سازی می توانید طراحی کابینت آشپزخانه را با این نرم افزار قدرتمند انجام دهید و اشکال هندسی موردنظر خود را مدل سازی کنید.
 
فواید دوره های آموزشی کابینت سازی
این موضوع را میتوان از چند دیدگاه بررسی کرد :
احتیاح روز افزون بازار کار به این رشته و کسی که شغلی ندارد و به دنبال یک حرفه تخصصی است تا کسب درآمد کند
 خلاقانه بودن آن برای هنرجو
بسیاری افراد به این رشته احتیاج دارند زیرا آشپزخانه یکی از قسمت هایی است که همیشه در طراحی داخلی فضایی را به خود اختصاص میدهد. فرقی نمیکند این فضا اداری باشد یا تجاری یا مسکونی، ممکن است یک واحد مسکونی اتاق خواب نداشته باشد و به سوئیت تبدیل شود اما قطعا دارای بخش آشپزخانه خواهد بود.
 
مزیت کلاس آموزش طراحی کابینت دکوراسیون کلس
در کلاس آموزش طراحی کابینت تصویرگران پویا اندیش، در واقع طراحی آشپزخانه تدریس می شود، که این یک پله از طراحی کابینت بالاتر است چون باعث می شود فرد محیطی را طراحی کند که کابینت هم جزو آن است .
هنر جو یاد می گیرد چگونه طراحانه فکر کند.
از شاخصه های بارز این کلاس ها، پیشروی آن بر اساس نیاز، سلیقه و مد روز بازار است، البته با رویکرد آکادمیک یعنی مبتنی بر علم، به نیاز بازار پاسخ می دهیم.
استاد مربوطه علاوه بر سال ها تجربه در زمینه تدریس، سابقه طولانی در زمینه اجرا نیز داشته و از جریان کارگاه ها، برخورد با مشتری، نورپردازی، ترکیب متریال ها، استفاده از متریال های غیر متعارف، حجم سازی کامالا آگاه می باشد. همچنین به تمامی نرم افزار های معماری و تدریس آنها تسلط دارند.
در حال حاضر کلاس هایی هستند که از شما کابینت کار میسازد نه طراح کابینت. رویکرد ما بازار محور در عین حال با موضوع دیزاین هست که در بسیاری از مراکز دیگر اصلا به آن پرداخته نمیشود .
با توجه کمبود کلاس های طراحی تخصصی کابینت، کلاس های آموزش جامع طراحی کابینت تصویرگران پویا اندیش گامی بزرگ در جهت پیشرفت دوسنداران این رشته می باشد.
یادگیری طراحی های خاص و متفاوت
با توجه به اینکه تعداد ساعت های طولانی، باعث خستگی و فرسایش هنرجو می شود که باعث میشود هنرجو کلاس را ادامه ندهد؛ تلاش نموده ایم بهترین و مفیدترین برنامه زمانی را برای شما هنرجویان گرامی تنظیم کنیم .