تزئین خانه با گل با کمترین هزینه

 یکی از بهترین راه های تزئین منزل برای مراسم و حتی تزئین ماشین استفاده از گل طبیعی است. اما عموما هزینه این تزئین بخصوص اگر قصد داشت باشید بخش های مختلف خانه را طراحی و ئزیین کنید هزینه بالایی خواهد داشت. اما برای این مشکل راه حل بسیار خوب و عاقلانه ای وجود دارد. با کمی سختی و طی مسافتی نه چندان طولانی میتوانید از بازار های گل برای خرید استفاده کنید عموما هرینه این نوع خرید تا 1 دهم هزینه خرید از بهترین و تازه ترین گل ها را خواهید داشت. 

در ادامه لیست بازار های گل تهران را برای شما آورده ایم.

 لیست بازارهای گل درتهران

تهران فقط آلودگی و سر و صدا ندارد. بازارهای گل تهران دلنشین هم هستند. قطعاً تماشای گلهای زیبا در تهران لذت فراوانی برای هر بیننده ای خواهد داشت.

هدیه دادن گل در مناسبت های مختلف یکی از رسوم قدیمی ما ایرانی ها و بیشتر مردم دنیا است. گل همواره نماد زیبایی و لطافت بوده است. از این رو هدیه دادن گل به همسر، مادر، دختر، یکی از رسومی است که در جای جای دنیا میتوانید سراغی از آن بگیرید.

بازارهای گل برای تولید عمده گل بوجود آمده اند. هدف این بازارها تولید گل به صورت اقتصادی است. آمارها نشان میدهد که کشت برخی گل ها مانند گل رز میتواند درآمدی بالاتر از کشت انواع مخدر داشته باشد. این امر باعث شد که در بیشتر کشور های دنیا برای جلوگیری از کشت مخدر، کشت انواع گل بصورت صنعتی ترویج و تبلیغ شود.

بازارهای گل تهران تعدد زیادی ندارند اما از نظر کیفیت و تنوع گونه ای چیزی کمتر از بازارهای گل در دنیا ندارند. باید دقت داشته باشید که بازارهای گل هدف تجاری دارند و نباید آنها را با باغهای گیاه شناسی اشتباه گرفت.

 

بازار گل خاوران

خاوران به بازار گل بسیار زیبا و دل انگیزی دارد. برای آنکه متوجه شوید فعالان این بازار از قشر مرفح نیستند نیازی به مطالعات جامعه شناسی ندارید. اما سادگی بازار چیزی از زیبایی گلها کم نمی کند. گلفروشی در بازارخاوران صبح زود شروع می شود و شما میتوانید علاوه برگل سایر محصولات مرتبط با باغبانی را نیز در این بازار خریداری کنید.

 

بازار گل خاوران

آدرس: اتوبان امام رضا (ع)، ضلع جنوب و غرب شهرک صنفی و صنعتی خاوران

دسترسی به بازار گل خاوران از اتوبان آزادگان به سمت میدان بسیج حرکت کرده و سپس به اتوبان امام رضا وارد شوید. در اتوبان امام رضا براحتی میتوانید تابلوهای بازار را در سمت راست خود مشاهده کنید.

 

بازار گل محلاتی

بازار گل محلاتی که به بازار گل تهران هم شهرت دارد یکی از بزرگترین بازارهای گل تهران است و از اکثر مناطق ایران برای خرید گل به این بازار مراجعه می کنند. بازار گل محلاتی یک بازار عمده فروشی است و نباید از آن انتظار یک بازار شیک و خلوط را داشت. مثل همه عمده فروشی ها لذت خرید از این بازار به شلوغی، هم همه و اندکی بی نظمی آن است. ولی تمام هم همه و شلوغی بازارهم مانع لذت بردن از بوی گل در این بازار نمی شود.

 

بازار گل شهید محلاتی

 

از مزایای بازار گل تهران فروش گل بصورت تکی و شاخه ای است که باعث شده بسیاری از تهرانی ها بدون آنکه دستی در فروش گل داشته باشند برای خرید گل برای منزل خود به این بازار مراجعه کنند.

در بازارگل محلاتی انواع گل طبیعی و مصنوعی و ابزار و لوازم باغبانی به فروش می رسد. بازار گل محلات نیز مانند تمام بازارهای گل صبح زود کار خود را آغاز می کند.

آدرس : بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، پایین تر از دادگاه خانواده، بازار گل شهید محلاتی

فاصله از ایستگاه اتوبوس زمزم ۳۸۱ متر، فاصله از ایستگاه مترو میدان بسیج ۱/۶ کیلومتری

 

 

بازار گل بهشت زهرا

بازار گل بهشت زهرا به قیمت مناسب معروف است و افراد زیادی از این بازار گل تهیه می کنند. این بازار با کمیته امداد قراردادی داشت که طی آن افراد تحت پوشش این کمیته از این بازار خرید کرده و  با فروش آن در سر چهار راه ها درآمدی کسب می نمودند.

بازار گل بهشت زهرا

آدرس بازار: گل بهشت زهرا: ابتدای اتوبان بهشت زهرا، بعد از صالح آباد

 

بازار گل غرب تهران

بازار گل غرب تهران در شش سالن انواع گل و گیاه را به علاقه مندان به طبیعت عرضه می کند. از ویژگی های این بازار ادامه گکار این بازار تا ساعت 8 شب است. اگر برای مراجعه به دیگر بازارها عرضه گل به اندازه کافی سحر خیز نیستید. میتوانید از این بازارگل دیدن کنید.

بازار گل غرب تهران

 

قیمت بازار گل غرب تهران با فروشگاه های سطح شهر تفاوتی ندارد و بعضا قیمت ها بالاتر هم هست. بنابراین این بازار برای کسانی که بدنبال خرید عمده هستند چندان بازار مناسبی نیست.

منبع :  www.golekhatmi.com